Meer informatie en Prijsaanvraag

Gastvrijheid 1 Gastvrijheid 2 Gastvrijheid 3

Gastvrijheid de sleutel voor een succesvolle organisatie.

Behandel je klanten als koning en je medewerkers als keizer.

In een tijd waar hedonistische levenstijlen belangrijker worden gevonden dan werkelijke aandacht voor een ander, is bovenstaand misschien wel waar, maar niet iets dat nog verankerd zit in onze maatschappij.

In deze gastvrijheidstraining:

Kwaliteiten van mensen staan voorop, niet hun beperkingen. Iedereen is ergens goed in en kan een bijdrage leveren aan de maatschappij, op een leuke, prettige en soms bijzondere manier. Door hier aandacht aan te geven, komt ieders persoonlijke vakmanschap tot bloei. Voorwaarde daarvoor is dat mensen zich op hun gemak voelen. Dit kan als iedereen elkaar als gast behandelt.

Samen-werken

Bij een goede samenwerking is de uitkomst van de som 1 + 1 = 3, en je kunt dan als persoon en als bedrijf iets moois neerzetten. De kracht van alle lagen in de organisatie worden gebundeld.

Positieve balans: gastvrijheid loont

Dit is waar de passie van deze gastvrijheidstraining zit. Haal uit je mensen wat er in zit, ga daarmee samen aan de slag en je creëert een win-win situatie. In het bedrijf zelf maar ook naar je klanten toe. Dit geldt voor alle  instellingen en bedrijven.

En het levert nog geld op ook

Het leuke van deze insteek is dat je aan het einde van rit niet alleen tevreden personeel, gasten en klanten hebt, maar dat het ook nog eens goed is voor je portemonnee.  In deze gastvrijheids training daarom ook ruim aandacht voor de commerciële kant van de zaak.

Werkwijze

Na een telefonische intake kan een nader gesprek volgen of een mystery guest visit. Aan de hand van de klantvraag en bevindingen wordt een programma op maat gemaakt.

Duur:

Van 1 dagdeel dmv een korte neus op de feiten drukken training tot een compleet traject om goede klant gerichte organisatie te verkrijgen.

Kosten inclusief BTW:

€ 750,00 1 dagdeel excl mistery guest visit (€ 200,00 excl reiskosten)